Lions maakt internationale jeugduitwisseling mogelijk mede dankzij de Rabobank

Door de inspanning van Lionsclub Donge Vallei worden jaarlijks enkele jongeren tussen de 17 en 21 jaar uit minder-draagkrachtige gezinnen uit Dongen en Rijen in de gelegenheid gesteld deel te nemen aan een internationale jeugduitwisseling. Hun programma bestaat uit een verblijf van 1 week bij gastouders in het land van hun keuze, waarna de jongeren uit heel de wereld worden samengebracht in een gezamenlijk jeugdkamp, waar zij hun ervaringen, kennis, cultuur, gebruiken en gewoontes delen. Zo vullen ze samen een rugzak vol ervaring en ontstaan vriendschappen voor het leven over de landsgrenzen heen. Lionsclub Donge Vallei betaalt de kosten voor deze jeugduitwisseling onder meer door sponsoring.

Rabobank Tilburg en Omstreken biedt middels haar Clubkas-campagne de mogelijkheid om deze activiteit financieel een steuntje in de rug te geven. Alle leden van de bank (momenteel circa 35.000) mogen in de periode 3 t/m 17 oktober hun stemmen uitbrengen op de goede doelen die bij de bank zijn aangemeld door lokale clubs en verenigingen.

Uiteraard willen wij graag dat zoveel mogelijk stemmen worden uitgebracht op ons doel. Hoe meer stemmen hoe groter het bedrag van de bijdrage. Wij vragen u dus niet om een geldelijke bijdrage, maar (indien u lid bent van Rabobank Tilburg en Omstreken) om uw stemmen.

Nadere informatie over de campagne kunt u vinden op www.rabobank.nl/tilburg.

Bent u geen lid van de Rabobank, maar kent u vrienden en kennissen, die dat wel zijn, stuur dit bericht dan zeker aan hen door en vraag hen om het bericht ook verder te delen.

lions jeugd 004lions jeugd 005Jeugdkamp 2016 Adam.jpg