Lions wijnen voor de voedselbank

NOG MEER WIJN VERKOOP VOOR DE VOEDSELBANK

Naast de jaarlijkse wijnproeverij heeft onze club nog een troef in handen met de verkoop van wijn.

Met onze partner in dit project Wijnhandel  Rovin aan de Wilhelminastraat te Dongen hebben we kunnen afspreken dat er een specifieke “LIONS” wijn in het assortiment is opgenomen, waarvan een deel van de verkoopopbrengst naar de Voedselbank gaat.

Deze wijn is dus permanent te koop bij Rovin en maakt het iedere wijnliefhebber makkelijk om een lekkere wijn ook door het jaar heen te kopen en daarbij ook steun te geven aan een goed doel. Een “WIN-WIN’ situatie, zoals wij dat noemen.

Het assortiment:
- Rood: Cabernet - Syrah; 7,99 per fles

- Wit: houtgelagerde Chardonnay: 8,29 per fles
- Wit: frisse en volle Sauvignon Blanc: 7,99 per fles
- Wit: een droge Muscat wijn: 7,99 per fles

manoir grignon cabernet syrah 1Manoir Grignon Chardonnay 1Manoir Grignon Sauvignon Blanc 1manoir grignon Muscat 1

Van de Muscat druif worden overwegend zoete dessertwijnen gemaakt. Dit is echter geen dessertwijn !

De wijnen komen van het wijnhuis Manoir-Grignon uit Zuid-Frankrijk.

Voor alle wijnen geldt: levering per doos.
Met deze prijsstelling houdt Rovin het bedrag per doos onder de 50 €.

Van iedere verkochte doos wijn die Rovin verkoopt ontvangt onze club en dus de Voedselbank een bijdrage per doos.

Neem dus de stap en loop binnen bij Rovin en vraag naar de “Lions”wijn!!!
Overigens:

Rovin heeft een veel breder assortiment, met uitstekende wijnen, een omvangrijke keuze uit verschillende biersoorten (nationaal en internationaal) en is prima toegerust op het uitlenen van allerhande materialen voor een feestje.

En de wijnkenners onder ons vinden deze wijnen voortreffelijk!